donderdag 15 december 2011

Chaos met appels!!

Ken je dat probleem,
te veel willen, te weinig tijd, te weinig energie, maar toch nog zoveel moeten?!
Ik weet niet wat het is, maar de hele dag denk ik "dat moet ik nog doen", "dat moet ik niet vergeten", "Dat wil ik nog afmaken" .. En uiteindelijk komt er helemaal niks van!
Ik ben een chaos de laatste tijd! Mijn hoofd loopt over van dingen die ik wil, die ik moet en dingen die ik telkens vergeet! Zou dat bij het ontzwangeren horen zoals veel mensen zeggen of hoort dat bij het leven van een moeder? Nog nooit heb ik een moeder horen zeggen dat ze het zo lekker rustig heeft, dusja..
Ach, we komen er wel! Lang leve de agenda, mobiele telefoon en lieve geduldige mensen om je heen.

En net als bijna alle nieuwe mama's ben ik ook aan de lijn. Sinds vorige week ben ik aan de Sonja Bakker! (alsof het een werkwoord is!) Maar ervoor werken is inderdaad wel zo..
Ik eet ineens appels! (die vind ik helemaal niet lekker!!)
En als mensen vragen waarom (ja dat gebeurt echt.. :s) Vraag ik me af of ze stekeblind zijn!
Maar ik wil me graag beter in mijn vel voelen. Een vrouw leeft nou eenmaal op van complimentjes en waarderende blikken. Romantisch opgetild en rondjes gedraaid worden en over plassen gedragen worden! :D haha.. Maar dan zal ik in een film moeten leven geloof ik.
Anyway, het valt niet mee, maar ook niet tegen. En ik hoop dat ik het volhou en het, het gewenste resultaat zal leveren. Ik voel me er in elk geval goed bij.
Het gaat niet snel, maar als het er maar af gaat!

Verder heb ik eigelijk niet zoveel te bloggen. Niet echt iets bijzonders meegemaakt, en nogsteeds bezig met de dagelijkse dingen. (zover in het onthou!)

Op naar de kerst, ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten